top of page
קייטרינג בשרי לאירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

בית >> Food Story - בלוג אוכל >> קייטרינג בשרי לאירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

מתכננים שמחה משפחתית, אירוע עסקי, יום הולדת או כל אירוע הכולל ארוחה? קייטרינג בשרי לאירועים הוא תמיד הבחירה הנכונה לכל אירוע משמח.
 

בשנים האחרונות הפך הקייטרינג הבשרי למבוקש ופופולארי כמעט בכל אירוע, לא משנה מה הסגנון, המיקום או הרכב האורחים. הסיבה לכך היא היכולת שלו לשלב את הטוב שבכל העולמות: תפריט עשיר, מגרה ומלא בטעמים, מנות משביעות ומשמחות, עיצוב וצילחות מרשימים והגשה שכולה חוויה לאורחים. קייטרינג בשרי לאירועים - כך תבחרו נכון. 

כל התשובות בתפריט אחד - הבחירה המושלמת לכל אירוע

לא משנה מה הסיבה לחגיגה, מאירוע חברה ועד חתונה, יש תפריט אחד שתמיד נחשב לבחירה המושלמת. הקייטרינג הבשרי יאפשר לכל אחד מהאורחים שלכם למצוא בדיוק את מה שהוא אוהב, עם מגוון סוגי בשרים מובחרים, תוספות חמות וסלטים רעננים, כאן תוכלו להיות בטוחים שכל אחד ייצא מרוצה. התפריט הזה הוא כולו שיר הלל לבשר על שלל סוגיו, כולל נתחי פרימיום יוקרתיים שלא תוכלו לטעום באף מקום אחר, בשרים איכותיים שעברו יישון, סטייקים עסיסיים, עוף בגריל, בשר שעבר תהליך עישון במעשנה ועוד. כל אלו מוגשים לצד תוספות כמו תפוחי אדמה אפויים, ירקות על הגריל, אורז ומנות קטניות נוספות, אשר משתלבות בדיוק עם טעם הבשר ומשלימות את הארוחה במדויק. בכדי לקבל את הטעם העשיר, העמוק והמיוחד של הבשר על סוגיו השונים, זוכה כל חלק לטיפול מקדים אשר כולל חיתוך נכון, תיבול והשרייה במרינדות מיוחדות, צלייה לפי מידת עשייה הנדרשת בהתאם לסוג הנתח ושאר פעולות השמורות רק למומחים אמיתיים לבשר.

קייטרינג בשרי לאירועים - טעם וניחוח שלא תוכלו לשכוח

זה הרי לא סוד שכל אירוע נמדד על פי טיב האוכל שהוגש בו. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שהאוכל באירוע שלכם יהיה סיפור הצלחה של ממש, קייטרינג בשרי הוא התשובה עבורכם. הקייטרינג מתאים לכל סוגי האירועים ולכל מיקום בו תבחרו, מאולם אירועים ועד שטחים פתוחים כמו יער או חוף. שירות הקייטרינג כולל שינוע, הרכבה ופירוק של כל הציוד המשמש לבישול והגשה, כך שאתם יכולים להיות רגועים וליהנות מהאירוע שלכם ממש כמו אחד האורחים.

קייטרינג בשרי לאירועים - קייטרינג גדי

קייטרינג גדי מתמחה בקייטרינג בשרי לאירועים רבי משתתפים. אנו מציעים שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים (קייטרינג לחתונה, בר מצווה, בריתות וכיו"ב) ולאירועים עסקיים. כבר מעל ל-35 שנה שאנו מעניקים שירות קייטרינג מא' ועד ת'. העקרון המנחה שלנו: להפוך כל אירוע למושלם והכל במחירים מעולים.

קייטרינג גדי

קייטרינג גדי'ס

כשהטעם והחוויה נפגשים

  • פניה בווטסאפ
  • קייטרינג גדי'ס בפייסבוק

Get in Touch

קייטרינג בשרי לאירועים
bottom of page