top of page
קייטרינג יוקרתי לאירוע

קייטרינג יוקרתי לאירוע

בית >> Food Story - בלוג אוכל >> קייטרינג יוקרתי לאירוע

קייטרינג יוקרתי לאירוע

חולמים על אירוע שיצליח לחדש, להפתיע וליצור חוויה בלתי נשכחת עבור האורחים שלכם? קייטרינג יוקרתי לאירוע יאפשר לכם ליהנות מאירוע ייחודי ומעורר השראה.
 

מדובר בשירות קייטרינג המתאים לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד, אשר מספק מענה לאירועים אקסקלוסיביים וייחודיים. קייטרינג יוקרתי לאירוע מתאים לכל מי שמעוניין לייצר עבור האורחים שלו חוויה מוקפדת בה כל פרט זוכה לתשומת לב מרבית. עם שירות יוצא מן הכלל, אוכל גורמה וסגנון אלגנטי המשתקף בכל מנה. הקייטרינג מהווה בחירה מובילה לאירועים פרטיים ואירועי בוטיק, כמו קייטרינג לחתונה, בר מצווה או חגיגות ברית לצד אירועי חברה יוקרתיים ומפגשים עסקיים בהם תרצו לייצר אווירה שאין שניה לה. 

קייטרינג יוקרתי לאירוע - הטעמים והניחוחות של אירועי יוקרה

התפריט מציע שילוב מנצח: מגוון עשיר של מאכלים שמהווים תענוג לעין ולחך בניצוחו של שף מוביל, צוות הגשה אדיב ומקצועי, מנהלי מטבח ואירועים אשר ינהלו את האירוע שלכם ברגישות והקפדה על כל פרט תוך מתן יחס אישי שיאפשר לכם ליהנות מכל רגע. השירות המוקפד הוא הערובה שלכם לאירוע מוצלח שישאיר לכולם זיכרון נהדר. מלבד שירות ברמה הגבוהה ביותר, הקייטרינג יאפשר לכם ליהנות מתפריט מותאם אישית לסוג האירוע שלכם, תוך התחשבות בצרכיכם וברמת התקציב, בקונספט שבחרתם לאירוע, בסוג האורחים ובכל מה שחשוב לכם. התפריט משלב מגוון מנות שכל אחת מהן יוצרת חגיגה של טעמים, צבעים וניחוחות. כל המנות מבוססות על טהרת חומרי גלם מובחרים וטריים. ביניהם: דגים איכותיים, נתחי בשר פרימיום ושלל מרכיבים יוקרתיים. ממנות קלאסיות ועל זמניות ועד מנות חדשניות ומסעירות בהשראת הטרנדים המובילים בתחום הקולינריה העולמי. מטבח קייטרינג יוקרתי מציג כל מנה כאילו נועדה לספר סיפור שלם, לרגש ולהפתיע.

ההוט קוטור של האירועים

בניית תפריט לאירוע עלולה להיות משימה מאתגרת, אך כאן אתם בהחלט יכולים להיות רגועים. קייטרינג יוקרתי לאירוע מציע תפריט מותאם אישית, מגוון רחב ושילוב אינסופי של מנות משובחות לבחירתכם. תוך שיתוף פעולה עם צוות הטבחים בניצוחו של השף, תוכלו להוציא לפועל את החזון שלכם וליהנות מתפריט ייחודי המותאם בצורה מושלמת לצרכים ולרצונות שלכם.

קייטרינג יוקרתי לאירועים - קייטרינג גדי

קייטרינג גדי הינו קייטרינג יוקרתי לאירועים רבי משתתפים. אנו מציעים שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים (חתונות, בר מצווה, בריתות וכיו"ב) וקייטרינג לאירועים עסקיים. כבר מעל ל-35 שנה שאנו מעניקים שירות קייטרינג מא' ועד ת'. העקרון המנחה שלנו: להפוך כל אירוע למושלם והכל במחירים מעולים.

קייטרינג גדי

קייטרינג גדי'ס

כשהטעם והחוויה נפגשים

  • פניה בווטסאפ
  • קייטרינג גדי'ס בפייסבוק

Get in Touch

קייטרינג יוקרתי לאירוע
bottom of page