top of page
קייטרינג כולל הכל

קייטרינג כולל הכל

בית >> Food Story - בלוג אוכל >> קייטרינג כולל הכל

קייטרינג כולל הכל

מי אמר שבחיים אי אפשר לקבל הכל? קייטרינג כולל הכל הוא שירות שמזמין אתכם ליהנות מכל השירותים עבור ההסעדה באירוע במקום אחד. ובכדי שלא תתקלו בהפתעות, גם המע"מ כלול במחיר! בואו למצוא את כל פתרונות ההסעדה לאירוע שלכם במקום אחד. 
 

נפטרים מכאבי הראש - קייטרינג כולל הכל

כל מי שתיכנן אירוע בחייו יודע שמדובר בכאב ראש לא קטן. סידורים, חיפושים ותמרונים בין שלל ספקים, כל אלו גובים מחיר יקר וזמן רב. איך בכל זאת אפשר לייעל את התהליך ולהפוך את הדרך לאירוע קלה הרבה יותר? קייטרינג כולל הכל מאפשר ליהנות מכל פתרונות ההסעדה לאירוע תחת אותה קורת גג. החבילה שתקבלו כוללת כל מה שצריך בכדי ליהנות מאירוע מושלם. ציוד מטבח ועמדות הגשה, כלי אוכל, שולחנות, כסאות ומפות ועד צוות מקצועי של טבחים ומלצרים. אפילו המע"מ כלול במחיר.

לאילו אירועים זה מתאים?

שירות קייטרינג הכל כלול, מתאים לכל סוגי האירועים הגדולים. בין אם מדובר בקייטרינג לחתונה, ברית, בר/בת מצווה, יומולדת או כל שמחה אחרת - האירוע שלכם הוא יום מיוחד שתזכרו בעוד שנים רבות. לכן חשוב שמישהו יוודא שהאירוע מתנהל כמתוכנן ויטפל בכל הפרטים הקטנים, כדי שאתם תוכלו להתפנות לאירוח.

החבילה הכי משתלמת שיש

חברות קייטרינג רבות מגישות הצעות מחיר שאינן מגלמות בתוכן שדרוגים ותוספות שונות. רובן אף אינן מגלמות את המע"מ בהצעת המחיר. לקוחות רבים נדרשים להוסיף סכומי כסף גדולים בנוסף להצעת המחיר הראשונית ולמעשה לחרוג ממסגרת התקציב שהציבו מראש. קייטרינג כולל הכל מציע את העסקה המשתלמת ביותר. בחירה בחבילה כזו מונעת מראש מצב של הפתעות או תוספות לא צפויות במחיר, היות והצעת המחיר שתקבלו מגלמת בתוכה את התפריט שתבחרו עבור האירוע, וכן את כלי ההגשה, הציוד, חומרי הגלם והצוות המקצועי.

 

אם אתם בדיוק מחפשים את חברת הקייטרינג שתיקח את האוכל באירוע שלכם צעד אחד קדימה, שירות של קייטרינג כולל הכל מציע את הפתרון המושלם עבורכם. כאן תוכלו ליהנות גם מתפריט מותאם אישית, גם מציוד ואבזור מלא וגם מתפעול מקצועי בכל שלבי האירוע. אתם מוזמנים להוריד מעצמכם לפחות דאגה אחת מהראש, ולהתמקד במה שחשוב באמת – ליהנות מהיום עם הקרובים לכם.

קייטרינג כולל הכל - קייטרינג גדי

קייטרינג גדי הינו שירות קייטרינג כולל הכל לאירועים גדולים. אנו מציעים שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים (קייטרינג לחתונה, בר מצווה, בריתות וכיו"ב) ולאירועים עסקיים. כבר מעל ל-35 שנה שאנו מעניקים שירות קייטרינג מא' ועד ת'. העקרון המנחה שלנו: להפוך כל אירוע למושלם והכל במחירים מעולים.

קייטרינג גדי'ס

קייטרינג גדי'ס

כשהטעם והחוויה נפגשים

  • פניה בווטסאפ
  • קייטרינג גדי'ס בפייסבוק

Get in Touch

קייטרינג כולל הכל
bottom of page