top of page
קייטרינג לאירועים בטבע

קייטרינג לאירועים בטבע

בית >> Food Story - בלוג אוכל >> קייטרינג לאירועים בטבע

קייטרינג לאירועים בטבע

כל אירוע הוא חגיגה. הזדמנות ליצור רגע מיוחד בחייכם ובחיי היקרים לכם מכל. רגעים של אושר ושמחה שתוכלו לזכור גם בעוד שנים. קייטרינג לאירועים בטבע - כל הפרטים.
 

רוצים להפוך את האירוע שלכם למקורי, בולט בנוף וקצת אחר? חולמים על מסיבה בעיצוב מעורר השראה, כזו שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליה? קייטרינג לאירועים בטבע - הפתרון המושלם. מתכננים חתונה מרגשת בלב החורש? אירוע בר מצווה במדבר הקסום? יום הולדת עגול ומשמעותי מול חוף טורקיז? כל אלו יכולים להפוך למציאות. 

קייטרינג לאירועים בטבע - הדרך להפוך את החלום שלכם למציאות

בחירה בשירות הסעדה המתמחה באירועי טבע, יאפשר לכם לקבל את כל פתרונות ההסעדה לאירוע שלכם תחת קורת גג אחת, מבניית תפריט המותאם בדיוק לצרכיכם, לקונספט האירוע ואפילו לנוף מולו תבחרו לחגוג, ועד אספקת כל הציוד הנדרש.

התפאורה הטובה ביותר

קייטרינג לאירועים בטבע הוא שירות קייטרינג אשר ביכולתו להוציא לפועל כל תוכנית ולהפוך כל חלום שלכם למציאות. צוות הקייטרינג בניצוחו של שף מוביל, מגיע למקום האירוע מאובזר בכל מה שצריך בכדי להפוך את היום שלכם למושלם, בין אם מדובר באולם אירועים מסודר או שטח פתוח, הקייטרינג יטפל בכל פרט קטן כגדול, גם אם יש צורך בהפקה ובנייה מאפס. צוות הקייטרינג המקצועי כולל טבחים מיומנים וצוות הגשה אדיב. אנשי צוות הקייטרינג מגיע מבעוד מועד למקום האירוע עם כל הציוד המיועד לבישול והכנה של כל מנה בתפריט, כולל עמדות מזון, כלי בישול והגשה.

שילוב מושלם של טעם ומראה

כאן תזכו לתפריט גורמה המורכב משלל מנות מרגשות בטעמים מסעירים. התפריט כולל מנות ראשונות קלילות המוגשות בעמדות מזון בסגנון בופה. כל אחת מהמנות לאכילה גם בעמידה תוך כדי מינגלינג עם שאר האורחים. בהמשך האירוע מוגשות מנות עיקריות על טהרת בשר איכותי ודגים טריים, לצד מנות צמחוניות וטבעוניות המספקות אלטרנטיבה לנמנעים מבשר. לסיום מתוק מוגש תפריט קינוחים בו כל קינוח הוא יצירה של ממש, המשלבת בין טעם ממכר לעיצוב מרהיב. אז אם אתם רוצים לתכנן אירוע שמצליח להפתיע ולרגש, אם מרגיש לכם לפעמים שכל האירועים נראים פחות או יותר אותו הדבר, אירוע בטבע הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

קייטרינג גדי

קייטרינג גדי הינו שירות קייטרינג לאירועים בטבע. אנו מציעים שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים (קייטרינג לחתונה, בר מצווה, בריתות וכיו"ב) ולאירועים עסקיים. כבר מעל ל-35 שנה שאנו מעניקים שירות קייטרינג מא' ועד ת'. העקרון המנחה שלנו: להפוך כל אירוע למושלם והכל במחירים מעולים.

קייטרינג גדי

קייטרינג גדי'ס

כשהטעם והחוויה נפגשים

  • פניה בווטסאפ
  • קייטרינג גדי'ס בפייסבוק

Get in Touch

קייטרינג לאירועים בטבע
bottom of page