top of page
קייטרינג לברית מילה

קייטרינג לברית מילה

בית >> קייטרינג לאירועים פרטיים >> קייטרינג לברית מילה

קייטרינג לברית מילה

בשנים האחרונות הפכו אירועי הברית למושקעים במיוחד. הפקה מוקפדת, עיצוב שולחן ותפאורה מעוררי השראה, מנות מקוריות וחשיבה על כל פרט. קייטרינג לברית מילה - כל מה שצריך לדעת.
 

בין אם בחרתם לקיים את אירוע הברית שלכם בשעות הצהריים באווירה אינטימית עם מספר אורחים מצומצם ובין אם תרצו לציין את המאורע במסיבה חגיגית בשעות הערב, בחירה נכונה בחברת קייטרינג לברית מילה יש השפעה רבה על האווירה באירוע. 

איך בוחרים קייטרינג לברית מילה?

בשונה מחתונה ושמחות אחרות, מסיבת ברית היא אירוע שהחלק האמנותי בו מצומצם. אין זה משנה אם טקס הברית עצמו מתקיים כחלק מהאירוע או לא. לכן חשוב במיוחד לבחור בקייטרינג שיצליח לחדש, להפתיע ולסחוף את קהל האורחים, כך שהרושם והחוויה שיתקבלו יישארו זמן רב אחרי האירוע עצמו.

 

כל אירוע מוצלח מתחיל באוכל משובח. תפריט בלתי נשכח לאירוע הוא כזה המשלב בהרמוניה בין מנות קלאסיות ואהובות לצד מנות חדשות ומרעננות בהשראת טרנדים מובילים מעולם הקולינריה. בחירה בחברת קייטרינג המתמחה במגוון סוגי אירועים, מאירועי בוטיק קטנים ואינטימיים, ועד אירועים גדולים ומושקעים תוכל להפוך את חגיגת הברית שלכם לחוויה קולינארית של ממש. הצוות המנוסה והמיומן אשר בראשו עומד שף מוערך, יעמוד לרשותכם באופן מלא. החל מליווי וייעוץ ראשוני, בניית תפריט המותאם אישית לקונספט האירוע שבחרתם, למיקום ולקהל המוזמנים שלכם, ועד הכנת המנות, התפעול וההגשה במהלך אירוע הברית עצמו.

תפריט יצירתי המשלב מגוון של טעמים, ניחוחות וצבעים

המנות באירוע כוללות מגוון מנות ראשונות המוגשות בעמדות בסגנון בופה או לשולחן, לבחירתכם. הן מבוססות על טהרת ירקות ופירות טריים, קטניות וחומרי גלם מיוחדים ועוד. כאשר כל אחת מהמנות יוצרת סקרנות וטעם לעוד. המנות העיקריות מציעות את הטוב שבכל העולמות. תבשילים ומנות מרגשות המשלבות נתחי בשר מובחרים, דגה טרייה ומנות מיוחדות לצמחונים וטבעוניים. התפריט הינו עשיר ומגוון ומציע שלל אפשרויות כך שכל אחד ימצא בו מה לאהוב, בדיוק לפי טעמו. לקראת סיום האירוע מוגש תפריט קינוחים המציע שלל מנות מתוקות בעיצוב מרהיב. באפשרותכם לבחור גם בתפריט חלבי המספק אלטרנטיבה קלילה הכוללת מנות ירקות וסלטים, פתיחים שונים, פסטות טריות ועוד.

קייטרינג לברית מילה - קייטרינג גדי

קייטרינג גדי הינו קייטרינג לאירועים רבי משתתפים. אנו מציעים שירותי קייטרינג למגוון אירועים פרטיים. אנו מתמחים בשירותי קייטרינג לחתונות, בריתות ואירועים פרטיים נוספים. כמו כן, אנו מציעים שירות קייטרינג לאירועים עסקיים כגון כנסים, אירועי חברה וכיו"ב. כבר מעל ל-35 שנה שאנו מעניקים שירות קייטרינג מא' ועד ת'. העקרון המנחה שלנו: להפוך כל אירוע למושלם והכל במחירים מעולים.

קייטרינג גדי

קייטרינג גדי'ס

כשהטעם והחוויה נפגשים

  • פניה בווטסאפ
  • קייטרינג גדי'ס בפייסבוק

Get in Touch

קייטרינג לברית מילה
bottom of page