top of page
קייטרינג מומלץ לאירועים

קייטרינג מומלץ לאירועים

בית >> Food Story - בלוג אוכל >> קייטרינג מומלץ לאירועים

We Do

אחד הפרמטרים העיקריים בהצלחת אירוע - כל אירוע, הוא עניין הקייטרינג. קייטרינג מומלץ לאירועים - כך תבחרו נכון.
 

האוכל עושה את ההבדל, בכל אירוע שתבחרו לקיים. לא משנה אם מדובר באירוע עסקי או שמחה משפחתית, לאוכל יש תמיד תפקיד מרכזי. קייטרינג מומלץ לאירועים - ישנן אפשרויות רבות ומגוונות של סגנונות קייטרינג, אז כיצד תהיו בטוחים שבחרתם נכון? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את האירוע שלכם לסיפור הצלחה. 

טיפים לבחירת קייטרינג לאירועים

האירוע מתקרב ואתם עדיין לא יודעים מה להציע לאורחים שלכם? עקבו אחר הטיפים הבאים:

  • מקצועיות וניסיון לפני הכל - חפשו חברת קייטרינג המציעה תמהיל בין אוכל טעים ושירות ללא דופי. השאירו את העניינים הלוגיסטיים והתפעול בשטח בידיה הנאמנות של חברת הקייטרינג. כך תוכלו ליהנות בדיוק כמו אחד מהאורחים באירוע שלכם.

  • בחרו את סוג התפריט בהתאם למועד האירוע - כשמדובר בחגיגת ברית/ה, כנס או אירוע עסקי המתקיים בשעות הבוקר, התמקדו בתפריט בראנץ' קליל הכולל פתיחים, פינגר פוד ומנות מרעננות לצד קוקטיילים פירותיים. לאירועי צהרים בחרו במנות עשירות יותר המבוססות על דגה ובשר, קטניות וירקות מבושלים. באירועי ערב מומלץ להגיש תפריט מובנה הכולל מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. לצידם ניתן לשלב בר משקאות מושקע, אפרטיבים ומתאבנים שונים. באירועים שאינם כוללים שולחנות אוכל מסודרים, התמקדו בתפריט המבוסס על טהרת מנות קטנות שניתן לאכול בקלות תוך כדי עמידה. כך האורחים יוכלו ליהנות מאינטראקציה חברתית ומינגלינג מהנה בזמן האוכל.

  • חומרי גלם מובחרים - כדי ליהנות ממנות בטעמים מסעירים, חשוב מאוד לשלב חומרי גלם טריים ואיכותיים לצד מרכיבים אקזוטיים ומיוחדים שיספקו אפקט חדשני ומסקרן.

כך תבחרו קייטרינג לאירוע שלכם

אין טוב ממראה עיניים, לכן מומלץ לבקש להגיע לאירוע בו לוקחת חלק חברת הקייטרינג שבחרתם. כך תוכלו להתרשם מהאוכל, ההגשה והשירות בזמן אמת. אם אין באפשרותכם להגיע בפועל, בדקו את אתר החברה והרשתות החברתיות כך שתוכלו לראות תמונות מאירועי עבר. חכמת ההמונים - בדקו את הביקורות של בית העסק על מנת שתוכלו לבחור קייטרינג מומלץ לאירועים. הקפידו על כל פרט והעדיפו איכות על פני כמות. במקום לבחור תפריט הכולל מספר רב של מנות שחלקן אינן מוצלחות מספיק. עדיף לבחור בתפריט מדויק הכולל מספר מנות שכל אחת מהן מבוצעת בשלמות.

קייטרינג מומלץ לאירועים - קייטרינג גדי

קייטרינג גדי הינו קייטרינג מומלץ לאירועים רבי משתתפים. אנו מציעים שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים (קייטרינג לחתונה, בר מצווה, בריתות וכיו"ב) ולאירועים עסקיים. כבר מעל ל-35 שנה שאנו מעניקים שירות קייטרינג מא' ועד ת'. העקרון המנחה שלנו: להפוך כל אירוע למושלם והכל במחירים מעולים.

קייטרינג גדי

קייטרינג גדי'ס

כשהטעם והחוויה נפגשים

  • פניה בווטסאפ
  • קייטרינג גדי'ס בפייסבוק

Get in Touch

קייטרינג מומלץ לאירועים
bottom of page