top of page
קייטרינג על האש

קייטרינג על האש

בית >> Food Story - בלוג אוכל >> קייטרינג על האש

קייטרינג על האש

הידעתם שקייטרינג ברביקיו הוא אחת מאפשרויות הקייטרינג המבוקשות ביותר? בשנים האחרונות הפך הקייטרינג על האש לאחת הבחירות המובילות והאהובות בתחום האירועים ונראה שהוא רק ממשיך לתפוס תאוצה. 
 

לפופולאריות הגוברת של קייטרינג על האש סיבות רבות. המרכזית שבהן היא שקייטרינג ברביקיו יאפשר לכם להציע לאורחים שלכם ארוחה עשירה, מלאה בטעמים מנחמים וניחוחות שקשה לעמוד בפניהם. 

קייטרינג מושלם לקרניבורים

תפריט קייטרינג על האש כולל בשר פרימיום איכותי הנצלה על האש לעיני האורחים. מגוון נתחים בשיטות הכנה שונות, מעישון במעשנה המקנה להם טעם עמוק וריח מגרה במיוחד ועד יישון בן כמה ימים, צלייה באש גלויה או על גריל פחמים. בכדי ליצור ארוחה בלתי נשכחת בה כל ביס הוא חוויה, כל סוגי הבשר המוגשים באירוע זוכים לטיפול מדויק בידי טבחים בעלי מומחיות וידע רב במטבח הבשרי. כל מנת בשר נצלית בדיוק לפי מידת העשייה הנדרשת, המאפשר לשמר את עסיסיות הבשר וטעמו.

תפריט ברביקיו מושלם

תפריט קייטרינג על האש כולל מנות בשריות כמו אסאדו, עוף בגריל, צלעות, סטייקים מיוחדים ונתחי בשר שונים על הגריל, חלקי פנים, ועוד מגוון סוגי מנות בשר כמו המבורגר, עראייס ונקניקיות איכותיות, לצד מנות דג שונות, תוספות חמות כמו תפוחי אדמה בסגנון מדורה, קלחי תירס וירקות צלויים, רטבים המוגשים לצד הבשר ומשלימים את טעמו כמו צ'ימיצ'ורי וסלסה, סלטים רעננים, לחמים טריים וכל מה שהאורחים שלכם יכולים לחלום עליו.

חוויה בלתי נשכחת

אוכל הוא חוויה, וכשמדובר בבשר על האש מדובר בחוויה מספקת המציעה ארוחה מגוונת ועשירה. מנות אוכל על האש מספקות לאורחים חוויה לכל החושים. בשר עסיסי וטעים, ניחוחות מגרים הנישאים למרחוק ובישול הגשה חווייתית אל מול עיני הסועדים. סוג הקייטרינג הזה מתאים לאירועים המתקיימים בחוץ או בפנים, באולם מסודר או בשטח פתוח. הוא כולל את כל סוגי הציוד הנדרשים להכנה מוקדמת, בישול והגשה של מנות בשר, כולל עמדת ברביקיו חיצונית, גריל פחמים ושלל אלמנטים נוספים שניתן לשלב כמו מעשנה וטאבון. צוות הקייטרינג יטפל בכל הפן הקולינרי באירוע. השירות מתחיל מהאוכל ועד ההגשה והניקיון בכל שלב במהלך היום המיוחד שלכם.

קייטרינג על האש - קייטרינג גדי

קייטרינג גדי מתמחה בקייטרינג על האש. אנו מציעים שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים (קייטרינג לחתונה, בר מצווה, בריתות וכיו"ב) וקייטרינג לאירועים עסקיים. כבר מעל ל-35 שנה שאנו מעניקים שירות קייטרינג מא' ועד ת'. העקרון המנחה שלנו: להפוך כל אירוע למושלם והכל במחירים מעולים.

קייטרינג גדי

קייטרינג גדי'ס

כשהטעם והחוויה נפגשים

  • פניה בווטסאפ
  • קייטרינג גדי'ס בפייסבוק

Get in Touch

קייטרינג על האש
bottom of page